Beantwoord

Uitgavenstaat mastercard

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 1421 Bekeken

Ik krijg mijn uitgavenstaat van mijn mastercard via Zoomit, waarom krijg ik ze dan nog eens via de Post?

icon

Beste antwoord van Karen 5 February 2020, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Dag budget, 

Vreemd inderdaad dat je zowel op papier als elektronisch via Zoomit de uitgavenstaat ontvangt. 

Heb je de voorkeur voor ontvangst van de uitgavenstaat al eens nagekeken op Easy Banking Web? Dit kan door volgende stappen te volgen: 

  • Meld aan op Easy Banking Web
  • Klik bovenaan op ‘Dagelijks Bankieren’ en vervolgens op ‘Mijn Kaarten’
  • Klik rechts van de kredietkaart op de horizontale strepen en kies ‘Wijzigen’
  • Klik op ‘Mijn adressen’
  • Kies de gewenste verzendingswijze

Indien je de voorkeur wil wijzigen, zal je deze nog moeten bevestigen met de kaart en kaartlezer. 

Mocht de voorkeur al op ‘elektronisch via zoomit’ staan, kan je dit best eens navragen  bij het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Zij kunnen de voorkeur voor ontvangst van de uitgavenstaat ook nog eens nakijken en indien nodig aanpassen. 

Fijne dag verder! 

Beste,

 

Ik probeer de uitgavenstaat van een aantal maanden geleden te controleren (van mijn mastercard).

Ik heb bij de FAQ gelezen dat ik die via zoomit kan doen, maar daar zie ik echter alleen de uitgavenstaat van de mastercard van mijn man, maar niet diegene van mijn eigen mastercard,

Hoe kan ik een uitreksel bekomen van de mastercard uitgaven van de maand januari 2020?

 

alvast bedankt,

Catherine

Reputatie 7

Hallo Catherine,

Heb je toevallig een Mastercard waaraan Optiline werd gekoppeld (om gespreid terug te betalen)? Zo ja, dan kan je je uitgavenstaten vinden op de site https://ro.bnpparibasfortis.be

Als je voor het eerst met die site werkt, dan kan deze handleiding je helpen.

 

Heb je geen Optiline, dan is het mogelijk dat je aanmeld met een profiel en debetkaart op naam van je man. Maak in dat geval een nieuw profiel aan met een debetkaart op jouw naam. De kaart zou dan wel moeten verschijnen.

Zie je ze toch nog niet, of gebruik je effectief een profiel op jouw naam, dan is het mogelijk dat je jouw uitgavenstaten nog per post krijgt. Op deze pagina kan je lezen hoe je dat aanpast.

Reageer