Beantwoord

Uitgavenstaat Visa kaart

  • 13 juli 2019
  • 3 reacties
  • 515 Bekeken

Ik heb enkele jaren geen visa kaart meer gebruikt,tot in 2017. Wanneer ik nu mijn Visa kaart gebruik krijg ik wel de afrekening op mijn rekeninguittreksels te zien. maar een detail staat ontvang ik niet, noch op Zoomit noch via de post. De referentie die men vraagt kan ik niet geven, vermits ik geen enkele detailstaat meer heb. Graag uw hulp want ik vermoed dat er sedert begin dit jaar betalingen gebeuren die niet koosjer zijn. Alvast bedankt
icon

Beste antwoord van Anke DB 15 juli 2019, 11:40

Hey @Carolina Pauwels

Een duplicaat van je uitgavenstaat kan steeds worden opgevraagd via de kaartuitgever Athos Wordline via Mijnkaart.be of je kan hen telefonisch bereiken via 02 205 85 85.

Als je een uitgave betwist, kan je voor de zekerheid je kaart laten blokkeren. Voor een kredietkaart kan je dit best via Cardstop doen, aangezien je gratis een nieuwe krijgt.

Groetjes,

^ADB
Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Carolina Pauwels

Een duplicaat van je uitgavenstaat kan steeds worden opgevraagd via de kaartuitgever Athos Wordline via Mijnkaart.be of je kan hen telefonisch bereiken via 02 205 85 85.

Als je een uitgave betwist, kan je voor de zekerheid je kaart laten blokkeren. Voor een kredietkaart kan je dit best via Cardstop doen, aangezien je gratis een nieuwe krijgt.

Groetjes,

^ADB
Beste,

Ik ontvang tegenwoordig nooit meer een uitgavenstaat van mijn VISA kaart.
Hierdoor moet ik er zelf elke maand aan denken om een kopie aan te vragen. Dit kan niet de bedoeling zijn!
Hoe kan dit opgelost worden dat deze mij opnieuw automatisch correct per post bezorgd wordt?
Ik ben niet van adres gewijzigd.

Bedankt alvast,
Vriendelijke groeten,
Reputatie 2
Dag @LeemansV,

Waarschijnlijk zal je je uitgavenstaat elektronisch ontvangen. Je mag je aanmelden op Easy Banking en vervolgens onder "Dagelijks bankieren" naar "Zoomit" gaan. Kan je zien of je uitgavenstaat hier terug te vinden is?

Groetjes,
Jeroen

Reageer