Mijn kaart is opgeslorpt op Belfiusbank, Hertog Janplein 45 3920 Lommel. Ik ben ze vergeten terug te nemen. *persoonlijke gegevens verwijderd*
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelMijn kaart is opgeslorpt op Belfiusbank, Hertog Janplein 45 3920 Lommel. Ik ben ze vergeten terug te nemen. *persoonlijke gegevens verwijderd*
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelBeste Creno
Ik heb even je bericht aangepast en de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Je deelt best geen persoonlijke gegevens op een openbare pagina.
Je vraagt best een nieuwe debetkaart aan. Hiervoor zal je telefonisch contact met ons moeten opnemen. Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.