Skip to main content

Ik heb deze namiddag gemerkt dat ik mijn Rondo kaart verloren heb, het telefoonnummer (078/151040) is niet meer in gebruik, dus heb contact opgenomen met cardstop om deze te blokkeren. De operator begreep wel niet goed wat de Rondo kaart inhield, hopelijk heeft hij de kaart  mijn zichtrekening niet geblokkeerd.

Hallo @Walter Govaert,

In geval van verlies of diefstal van de Rondo kaart moet je contact opnemen met Cardstop en vervolgens met de Alpha Credit-klantenservice op 02 508 44 40 om een nieuwe kaart te verkrijgen.

Aangezien de medewerker van Card Stop niet zeker was van de kaart, raad ik je wel aan om beveiligd met ons contact op te nemen zodat wij kunnen nagaan of jouw debetkaart nog in orde is. 

 

Je kan hiervoor contact opnemen met onze beveiligde kanalen.

Via Easy Banking Web kan u bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten.

U kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Center of Neem contact met ons op. U wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur

 

Groetjes, Joyce! 


Reageer