Beantwoord

Verrichting geweigerd

• 29 mei 2019
  • 3 reacties
  • 541 Bekeken

Beste,

Daarnet ging ik nog even geld afhalen. Wou dit doen bij de dichtstbijzijnde geldautomaat (nl. Belfius).
Hier kreeg ik echter de melding "Verrichting geweigerd door uw financiële instelling".
Dan maar verder doorgegaan naar een automaat van BNP Parisbas Fortis. Hier zonder problemen geld kunnen afhalen.
Dit is al de 2de x dat ik deze melding krijg bij een kantoor van Belfius.
Het is niet dat ik een nieuwe kaart heb of dat er onvoldoende saldo opstaat.

Kan u mij zeggen hoe dit komt?

Alvast bedankt
Marjon
icon

Beste antwoord van LiezeH 31 mei 2019, 10:06

Hey @marjon89 ,

Als het wel lukt bij een andere automaat, vermoed ik dat dit gebonden is aan een technisch probleem bij Belfius. Je kan hen gerust contacteren om dit door te geven zodat dit onderzocht kan worden.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hey @marjon89 ,

Als het wel lukt bij een andere automaat, vermoed ik dat dit gebonden is aan een technisch probleem bij Belfius. Je kan hen gerust contacteren om dit door te geven zodat dit onderzocht kan worden.

Groetjes,
Lieze
ik ben momenteel in Tunesië, de voorbij dagen geld afgehaald zonder problemen, nu plots kan ik geen geld meer afhalen zowel met men visa niet als met men debet kaart. hoe komt dit want ik ben nu op vakantie zonder dat ik geld kan afhalen
Reputatie 2
Dag @sarahb,

Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt ondervonden met je kaarten.

We kunnen zelf niet direct zeggen aan wat dit kan liggen. Normaal zouden beide kaarten moeten werken indien je de kaarten op "wereldwijd" hebt staan.
Dit kan je nakijken via je Easy Banking App bij het tabblad waar je al je kaarten kan terugvinden.

Groetjes,
Jeroen

Reageer