Beantwoord

vervangen bankkaart

• 25 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 13065 Bekeken

Hallo, mijn bankkaart is stuk, graag had ik deze vervangen. Kan dit ook via Easy Banking Web of moet ik hiervoor langsgaan in een kantoor ?
icon

Beste antwoord van Jolien 25 oktober 2017, 15:42

Welkom op onze community Kris V.

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om via Easy banking web een vervanging van jouw defecte bankkaart aan te vragen.

Je kan jouw bankkaart laten vervangen wegens defect via jouw kantoor of door ons telefonisch te contacteren via de code Easy banking phone op het nummer 02/762 60 00. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Hopelijk heb je hiermee voldoende info.

Kijk gerust eens verder rond op onze community. Wij leren onze leden graag kennen! Stel jezelf even voor: vertel ons wie je bent en wat je hobby's zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op onze community Kris V.

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om via Easy banking web een vervanging van jouw defecte bankkaart aan te vragen.

Je kan jouw bankkaart laten vervangen wegens defect via jouw kantoor of door ons telefonisch te contacteren via de code Easy banking phone op het nummer 02/762 60 00. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Hopelijk heb je hiermee voldoende info.

Kijk gerust eens verder rond op onze community. Wij leren onze leden graag kennen! Stel jezelf even voor: vertel ons wie je bent en wat je hobby's zijn.
Reputatie 5
Badge +3
Men zou beter eens goed aan doen om dat wel mogelijk te maken om via Easy Banking Web en zelfs via Easy Banking App een nieuwe bankkaart aan te vragen, Bij Belfius en KBC is dat wel mogelijk om dat via respectievelijk Belfius Direct Net en KBC Touch te doen.
Dat kan toch voor BNPPF niet moeilijk zijn.
Reputatie 5
Dag Alexander,

Bedankt voor je feedback!

Via Easy Banking Web en Easy Banking app kan je indien je voor een specifieke rekening nog geen bankkaart hebt een bankkaart aanvragen. Voor een vervanging van de bankkaart is dit echter niet mogelijk.

Wij hebben je feedback doorgegeven aan onze ICT dienst. Wanneer we van hen hierover meer vernemen, brengen wij je op de hoogte.

Nog een leuke dag gewenst!
Reputatie 5
Dag Alexander,

Momenteel staat er geen wijziging op de planning in verband met de mogelijkheid om een vervanging van de bankkaart via Easy Banking Web mogelijk te maken.
Enerzijds omdat als de kaart stuk is of verloren of gestolen er niet meer in Easy Banking Web kan aangemeld worden en anderzijds omdat onze klanten op het kantoor direct een tijdelijke vervangkaart kunnen afhalen zodat zij direct kunnen verder werken in afwachting van de nieuwe bankkaart.

Wij hebben je feedback wel doorgeven.

Ik wens je nog een fijne dag toe!
Beste Ine, is jouw info nog altijd actueel? Want je kan op de app toch via vingerafdruk / wachtwoord de app openen? Is het nog steeds niet mogelijk een vervanging van een kaart aan te vragen online? Ik vraag dit omdat mijn visa defect is. Bedankt!

Reageer