Vervanging kredietkaart

  • 26 February 2020
  • 1 reactie
  • 622 Bekeken

 Nadat ik mijn Visa Classic kaart ben verloren, vroeg ik online een vervanging aan waarbij de verloren Visa werd geblokkeerd.

Na kreeg ik in mijn Fortis mailbox een bericht dat ik eerst een geheime code moet aanmaken alvorens de nieuwe kaart wordt opgestuurd naar mijn thuisadres. Ik heb de stappen in het bericht gevolgd (nummer bellen, 11-cijfere startcode intoetsen), maar krijg niet de mogelijkheid om de geheime code die ik wil kiezen in te toetsen en gesprek wordt afgebroken.

Enig idee waarom het me niet lukt om een geheime code te kiezen als ik 0800 98 611 bel?

Alvast bedankt voor het antwoord!


1 reactie

Hey @EvelyneR ,

Mijn excuses voor het laattijdige antwoord, ik vrees dat je berichtje zoek was geraakt.

Heb je het uiteindelijk kunnen oplossen?

Groetjes,

Lieze

Reageer