Beantwoord

Visa

  • 5 April 2019
  • 2 reacties
  • 1094 Bekeken

Beste,
Op 10/04 zou het openstaande bedrag van mijn Visakaart er moeten afgaan. Dit bedrag is rond de 600€. Wegens een arbeidsongeschiktheid ben ik ondertussen al meer dan een maand thuis en heb ik dus ook geen loon meer ontvangen. Hierdoor vrees ik dat het geld voor mijn Visa er niet optijd zal kunnen afgaan. Welke oplossing kan ik hiervoor vinden?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord van Anonymous 5 April 2019, 13:50

Bekijk origineel

2 reacties

Hey @Marieke,

Het bedrag van je Visakaart gaat sowieso van je rekening af. Moest er dus niet genoeg geld op je rekening staan, kan het zijn dat je rekening negatief staat en er een verzet opkomt dat pas wordt opgeheven als je terug positief staat. Hierbij kan je na 1 nacht positief te staan je kaart weer gebruiken en na 2 nachten positief weer internetbankieren. We raden je dus ten zeerste aan om te zorgen dat er voldoende op je rekening staat.
Voor de komende maanden kan je je via het Easy Banking Centre of via je kantoor ook laten informeren over een Optiline, waarbij je deze bedragen in je eigen tempo kan betalen.

Groetjes,
Lieze

van 04/04/2020: uittreksel ontvangen, maar rek.nrs NIET waar het geld naartoe is! Ben bezig met “fraude” onderzoek! Bedankt!

Reageer