Beste.
Ik heb onlangs geprobeerd om online iets te bestellen en betalen via visa maar er komt telkens een foutmelding.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelBeste.
Ik heb onlangs geprobeerd om online iets te bestellen en betalen via visa maar er komt telkens een foutmelding.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelBeste.
Nu krijg ik een sms dat die geblokkeerd is door vermoeden van fraude?
In dat geval raad ik je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met Worldline via het nummer 02 205 85 85. Zij beheren het betaalverkeer voor kredietkaarten en ze zullen met jou je verrichtingen overlopen.
Als er in de sms een snelcode staat, zal je die bij het bellen in kunnen geven.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.