Beantwoord

Visa

  • 7 May 2022
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb een nieuwe Visa Debit kaart, maar ik heb nog steeds een visa classic krediet kaart met vervaldatum 11/2022. Kan ik deze laatste kredietkaart nog steeds gebruiken tot zijn vervaldatum???

icon

Beste antwoord van seerdekens 7 May 2022, 09:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Tuurlijk, die kaart blijft bestaan en staat los van je Visa Debit/Bancontactkaart (die je Maestro/Bancontact vervangt).

 

Je kredietkaart zal vóór de vervaldatum ook hernieuwd worden door een nieuwe Visa kredietkaart (tenzij je die opzegt).

Hartelijk dank.

Mijn portefeuille werd gestolen en kaarten geblokkeerd dus nieuwe besteld. Wanneer ik na een week vraag waarom deze er nog niet is kom ik volgende te weten: blijkbaar moet je eerst een pincode kiezen en pas dan gaat je kaart in productie. Doe je dit niet, dan gaat dit pas na 1 week automatisch in productie. Dit is dus geen boodschap die duidelijk werd gecommuniceerd tijdens de bestelling.

Bovendien, wanneer je een sms krijgt die zegt dat je je je activeringscode moet ingeven zonder dat je je kaart in handen hebt, voel ik me daar zeker niet toe geneigd. Bovendien staat in die sms evenmin vermeld dat dit het hele process in gang steekt!

Boodschap à BNPPF: verduidelijk jullie communicatie!

Ik bestel mijn kaart op 03/01 en zal deze, misschien, in de loop van volgende week ontvangen. Acceptabel? Niet echt. Ondertussen zit ik zonder betalingsmiddel op mijn online sites waar enkel een credit kaart mogelijk is. 

Dit is een extra aantekening in de - kolom van mijn lijstje om ja of nee te veranderen van Bank. 

Reageer