Beantwoord

visa

  • 10 February 2023
  • 9 reacties
  • 225 Bekeken

Een vraagje 

heb vandaag mijn visa limiet verhoogd  

van 600€ naar 1000€ 

omdat ik op weekend vertrek 

maar  de limiet verhoging is direkt beschikbaar dus 400€ 

maar wordt dan die 600€ dan ook nog terug aangezuiverd tot 1000€ 

Vandaag is mijn visa  van mijn zichtrekening gegaan dus die 600€  maar wordt het dan morgen terug aangezuiverd groetjes Saskia 

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 10 February 2023, 16:41

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2

Hallo Saskia, 

 

U verhoogde uw limiet naar 1000 EUR waardoor u weer 400 EUR beschikbaar kreeg.

Indien uw limiet morgen dus nog steeds op 1000 EUR staat en u vandaag de 600 EUR betaalde; zal er morgen weer 1000 EUR beschikbaar zijn.

 

Met vriendelijke groetjes,

CaroleL

Ok Danku wel 

Hallo

ik heb een limiet van 3750€  nu met deze feestdagen worden onze lonen pas gestort na 11 april en we kunnen nu 3000€ betalen  is deze 3000€ dan onmiddelijk beschikbaar terug en wanneer word dan het resterende bedrag afgehouden

Hallo

ik heb een limiet van 3750€  nu met deze feestdagen worden onze lonen pas gestort na 11 april en we kunnen nu 3000€ betalen  is deze 3000€ dan onmiddelijk beschikbaar terug en wanneer word dan het resterende bedrag afgehouden

 

Reputatie 2

Hallo Tamara,

 

Als ik het goed begrijp heeft u nu uitgaven voor 3750 EUR die op 10 April worden aangerekend. Ondanks het huidig saldo van de rekening, haalt Worldline het bedrag van de rekening.

Uw limiet wordt weer gereset wanneer u de vorige termijn heeft betaalt. Dus 11 April heeft u weer 3000 EUR beschikbaar. 

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens waardoor u hier enkel algemene informatie kunt verstrekken.

Indien u graag in detail informatie verkrijgt over uw toestand, neemt u best even contact op met het Easy Banking Centre. U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:

  • ‘Aanmelden’ in de  Easy Banking App.
  • Klik op ‘Communicatie’ rechtsonder.
  • ‘Easy Banking Centre’.
  • ‘Rekeningen en kaarten’.
  • U krijgt een college met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00.
  • Uw klanternummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code.

 

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Wanneer word het resterend bedrag afgehouden? Dus de eerste keer is 11april en dan het resterende bedrag? 

Reputatie 2

Hallo Tamara,

 

Het resterende bedrag wordt ook op 11 April van de rekening gehouden.

Ook indien er onvoldoende op de rekening staat. Dan komt de rekening ongeroorloofd negatief te staan.  Hiervoor dient u zeker op te letten aangezien dit een oorzaak kan zijn voor een melding bij de Nationale Bank.

 

Groetjes,

CaroleL

Zoals ik al zei worden ons lonen pas na 11april gestort dus nu kunnen we 3000€ betalen dat gaat de 11april van de rekening er staat nog 250€ op de visa is eigenlijk nog 500€ te betalen.  Is die 3250€ beschikbaar op 12april of niet?

Reputatie 2

Hallo Tamara,

 

U zal inderdaad op 11 April weer uw volledige bedrag van de kredietkaart kunnen gebruiken. Daarnaast zal u ook ongeoorloofd negatief komen te staan. Ik adviseer u om even telefonisch contact met onze adviseurs kunnen nagaan of uw profiel nog aan uw behoeftes voldoet.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer