Beantwoord

Visa activeren

  • 26 January 2020
  • 3 reacties
  • 8924 Bekeken

Beste,

 

onlangs een nieuwe visa kaart aangekomen. Er is me verteld om eerst te betalen bij een handelaar of geld af te halen om te activeren alvorens ik online kan betalen.

 

woensdag heb ik een transactie gedaan met mijn visa kaart bij een handelaar en dat bedrag stond tot vandaag op reservatie maar omdat ik een transactie gedaan had zou de kaart online moeten werken,

 

echter probeerde ik via google nest een abbonement af te sluiten met mijn visa vandaag maar die werd geweigerd. Moet de reservatie van 5 euro die ik bij de handelaar gedaan heb 1ste daar rond zijn of waarom lukt me dit niet anders om online een aankoop te doen nu?

icon

Beste antwoord van YannickB 27 January 2020, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Vdbj,

Was je betaling in de winkel er een met of zonder pincode? Een betaling met de chip én de pincode is vereist om je kaart te activeren voor online transacties.

Als het effectief een betaling met code was en je vandaag nog steeds hetzelfde probleem hebt, dan nodig ik je uit om ons even telefonisch te contacteren via 02 762 60 00 zodat we de parameters en de status van je Visa na kunnen kijken. 

Mogelijk moeten we daar nog iets aanpassen.

 

Eerst naar jullie nummer gebeld daar was alles oke , vervolgens naar t nummer van VISA gebeld ook daar alles in orde , nu naar google gebeld en zij zien ook geen direct probleem dus gingen ze mij mailen 1dezer dagen.

@Vdbj , hopelijk is het zo snel opgelost!

Groetjes,

Lieze

Reageer