Beantwoord

Visa betaling terug vorderen

  • 10 september 2019
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Kamer booking gedaan op 29/08/2019 in Rome via Erasmusu.com ,
Dit kan door omstandigheden niet doorgaan.
1 maand huur voor september
booking kost
Kan ik dit terug vorderen?
Heb contact opgenomen, maar krijg mail terug dat refund niet kan.
ik heb geen contract enkel een booking bevestiging.
Valt dit onder Visa verzekering aankopen?
Blokkeer ik best mijn visa kaart zodat er in de toekomst niet elke maand geld afgaat?
icon

Beste antwoord van YannickB 10 september 2019, 20:02

Dag Dolinda,

Ik heb de bedragen uit je bericht verwijderd. Persoonlijke info, ook informatie over recente verrichtingen zet je best nooit online op een publieke plaats als deze.

Om je betaling te betwisten, kan je naar deze pagina surfen: https://www.mijnkaart.be/index/nl_BE/0000/6294615/Betwistingen.htm

Ik raad je aan om sowieso eerst contact met Erasmusu op te nemen en om te kijken wat jullie onderling overeen kunnen komen. Dat is vaak sneller en makkelijker dan via bovenstaande website van Worldline te werken.

Jammer genoeg kan ik je niet garanderen dat je je geld terugziet. Het gaat immers niet over fraude of over een probleem met de aflevering of betaling. Als ik je goed begrijp, boekte je namelijk simpelweg een kamer die niet geannuleerd kon worden. Je boeking is vermoedelijk nog steeds een contract.

Had je een reisannulatieverzekering, dan neem je best rechtstreeks met je verzekeraar contact op om te kijken of zij tussenbeide kunnen komen.

Betaalde je met een Mastercard Gold of Visa Gold en niet met een gewone Visa Classic, dan kan je ook bellen naar het nummer 02 664 45 25.

Tot slot wat de maandelijkse aflossing betreft: boekte je een enkele maand, of boekte je een verblijf voor meerdere maanden?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Dolinda,

Ik heb de bedragen uit je bericht verwijderd. Persoonlijke info, ook informatie over recente verrichtingen zet je best nooit online op een publieke plaats als deze.

Om je betaling te betwisten, kan je naar deze pagina surfen: https://www.mijnkaart.be/index/nl_BE/0000/6294615/Betwistingen.htm

Ik raad je aan om sowieso eerst contact met Erasmusu op te nemen en om te kijken wat jullie onderling overeen kunnen komen. Dat is vaak sneller en makkelijker dan via bovenstaande website van Worldline te werken.

Jammer genoeg kan ik je niet garanderen dat je je geld terugziet. Het gaat immers niet over fraude of over een probleem met de aflevering of betaling. Als ik je goed begrijp, boekte je namelijk simpelweg een kamer die niet geannuleerd kon worden. Je boeking is vermoedelijk nog steeds een contract.

Had je een reisannulatieverzekering, dan neem je best rechtstreeks met je verzekeraar contact op om te kijken of zij tussenbeide kunnen komen.

Betaalde je met een Mastercard Gold of Visa Gold en niet met een gewone Visa Classic, dan kan je ook bellen naar het nummer 02 664 45 25.

Tot slot wat de maandelijkse aflossing betreft: boekte je een enkele maand, of boekte je een verblijf voor meerdere maanden?

Reageer