Beantwoord

Visa classic

• 15 april 2019
  • 5 reacties
  • 551 Bekeken

Hallo

Ik heb eens een vraagje
Ik heb een visa classic kaart waar da de einafrekening de 10 de van de maand is
Nu is mijn vraag wat gebeurt er als er de 10 de van de maand niet genoeg geld op mijn zichtrekening staat om dit te betalen
Ga ik dan in het rood met nijn zichtrekening
En hoe zit dat dan met mijn visa kan ik die dan terug gebruiken of ook niet mvg
icon

Beste antwoord van LiezeH 16 april 2019, 12:41

Beste @Schallenbergh,

De afrekeningen van je kredietkaart worden inderdaad geforceerd van je rekening, waardoor je negatief kan staan.
Hierna kan je je Visa dan terug gebruiken, maar dien je je rekening zo snel mogelijk aan te zuiveren.

Groetjes,
Lieze
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Beste @Schallenbergh,

De afrekeningen van je kredietkaart worden inderdaad geforceerd van je rekening, waardoor je negatief kan staan.
Hierna kan je je Visa dan terug gebruiken, maar dien je je rekening zo snel mogelijk aan te zuiveren.

Groetjes,
Lieze
Beste @Schallenbergh,

Groetjes,
Lieze

Maar da wil dus zeggen da ik den dag er na den 11 ste dus mijn visa weer gewoon kan gebruiken
Vraag dat gewoon maar is omdat ik visa nog maar net heb en dit al niet zo goed weet maar ga het ni laten gebeuren ze da men rek int rood ga mvg
Reputatie 4
@Schallenbergh, dat klopt, de dag nadat het bedrag van je rekening is heb je weer je volledige saldo van de Visa beschikbaar. Moest je nog saldo van de vorige periode overhebben, kan je dat voor de 11e ook nog gebruiken.

Groetjes,
Lieze
Maar de kaart wordt niet geblokkeerd als de dag daarna de rekening uit de min is? Je kan de 11de de kaary gewoon gebruiken?
Reputatie 2
@Belleken11

Goede vraag!

De kaart zal niet direct geblokkeerd worden. Je zal natuurlijk wel het bedrag moeten aanzuiveren dat je onder 0 staat. Indien je dit niet doet, zal de kaart en ook de rekening tijdelijk een blokkering krijgen.

Groetjes,
Jeroen

Reageer