Beantwoord

visa classic : Onbekende afhaling van een bedrag

  • 11 April 2020
  • 2 reacties
  • 878 Bekeken

Ik heb van Pay-pal melding gekregen dat ik een betaling betaald heb aan Think Tech Sales Limiter.

Ik weet niet waarvoor dit was en heb bij mijn weten geen aankoop gedaan van dat specifiek bedrag.

ik heb enkel een Transactiereferentie .

Het bedrag staat bij reservering op Visa rekening.

ik wil uiteraard niet dat dat betaald wordt en als het al gebeurd is , zou ik dat wel graag terug hebben

Luc Wouters. 

icon

Beste antwoord van YannickB 12 April 2020, 13:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo Luc,

Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Ik raad je ten zeerste aan om op deze website geen adresgegevens, info over je verrichtingen of andere persoonlijke info te delen, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Op deze manier riskeer je dat fraudeurs jouw info misbruiken.

 

Ik zocht het alvast even voor je op en Think Tech zou een Chinees bedrijf zijn dat onder andere hardware voor computers, thermometers en UV lampen maakt. Zegt dat je iets?

Aangezien je via PayPal betaald hebt, zou je van hen alvast ook een e-mail met meer info moeten hebben ontvangen over de aankoop. Zegt deze betaling je nog niets, dan raad ik je aan om PayPal te contacteren om de betaling te betwisten. 

Kan PayPal niet tussenbeide komen, dan raad ik je aan om je kredietkaart te blokkeren door Card Stop te bellen op het nummer 078 170 170 en om de transactie te betwisten via https://mijnkaart.be/nl/home/kunnen-we-je-helpen/services/aankoop-betwisten.html

Het is belangrijk dat je het eerst via PayPal probeert omdat zij de tussenpersoon waren bij de betaling en omdat Worldline (de uitgever van kredietkaarten en het bedrijf dat betwistingen behandelt) vraagt om altijd eerst de handelaar te contacteren.

Heb ondertussen paypal en Think Tech ook al een mail gestuurd om te kijken over wat het gaat.

Reageer