Beantwoord

visa credit kaart online - nooit de goederen ontvangen

  • 3 October 2021
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

ik ben Hello-Bank klant met een Hello-Bank visa krediet kaart. Ik heb die kaart gebruikt om online iets voor meer dan 200 euro te kopen, maar ik heb nooit iets ontvangen. Van dezelfde handelaar had ik in het verleden met success besteld, dus ik was niet onvoorzichtig. Ik heb sindsdien gehoord dat het bedrijf (gearbest) failliet is gedaan. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord van LarsD 4 October 2021, 15:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo, @achimt,

 

Helaas zijn je opties zeer beperkt om het geld terug te krijgen. Je kan eventueel via de website van Worldline, de beheerder van de kredietkaart, een aanvraag doen tot betwisting van de betaling.

Je moet werken via de volgende website: https://mijnkaart.be/nl/home/kunnen-we-je-helpen/services/aankoop-betwisten.html.

Reageer