Beantwoord

visa credit kaart zomaar geblokkeerd

  • 1 May 2023
  • 1 reactie
  • 308 Bekeken

Ik ben momenteel in USA voor werk. Heb meerdere keren met credit kaart betaald en ineens werkt die niet meer. Heb geen melding en in de app lijkt alles normaal. Ook niet zelf geblokkeerd. Toch werkt de kaart niet meer. Hoe kan ik dit oplossen? 

icon

Beste antwoord van CaroleL 2 May 2023, 13:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Annette,

 

Het spijt ons dit te lezen.

 

Wij zouden dit met alle plezier voor u willen nakijken en oplossen maar krijgen via dit kanaal helaas geen toegang tot uw bancaire gegevens. 

Echter geven wij u graag de meest voorkomende oorzaken mee en hoe u ze kunt oplossen.

 

De limiet werd bereikt.

Dit kunt u zelf nakijken en beheren via uw Easy Banking App en Website.

Via de Easy Banking App kunt u de limiet als volgt verhogen:

  • ‘Aanmelden’ in de app.
  • ‘Mijn diensten’.
  • ‘Kaarten’.
  • Klik op het tandwiel rechtsboven.
  • Onderaan bij ‘Limieten’ kiezen voor ‘Betalingen’. 

Hier kunt u hem zelf verdubbelen.

 

De kaart werd geblokkeerd door Worldline.

Bij betalingen in het buitenland durft Worldline uw kaart soms te blokkeren. Dit omdat ze een vermoeden hebben van fraude en u willen beschermen. Om dit op te lossen neemt u best rechtstreeks contact met hun op op het nummer 02/ 205 85 85.

 

Wij wensen u nog een hele fijne reis toe!

Groetjes,

CaroleL

 

Reageer