Beantwoord

visa debet en itsme

  • 18 June 2021
  • 5 reacties
  • 534 Bekeken

Ik wil graag de Corona app installeren en heb hier mijn its me app voor nodig.  Maar ik heb net mijn nieuwe visa debet kaart ontvangen en nu werkt its me niet meer.   Ik kan mijn kaartnr niet ingeven.   Hoe kan ik dit oplossen ?   Wanneer kan ik werken met mijn visa debet voor itsme.  Want ik vertrek binnenkort op vakantie en had dit graag in orde. 

icon

Beste antwoord van Anonymous 18 June 2021, 10:38

Bekijk origineel

5 reacties

Bedankt voor je vraag, @LIngrid .

Er is helaas gemeld dat er problemen zijn om Itsme te activeren voor de Visa Debetkaarten.

We zijn op dit moment in gesprek met Itsme om dit zo snel mogelijk in orde te krijgen.

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Reputatie 6
Badge +3

En is dat nu in orde?

Reputatie 7

Dag @Alexander 

Het is inderdaad opgelost. Je kan Itsme nu ook activeren met een Bancontact-Visa Debit-debetkaart.

Hallo,

Ik slaag er nog steeds niet in een itsme-profiel aan te maken met mijn visa/bancontact/debetkaart omdat er 17 cijfers gevraagd worden en ik er maar 16 zie op mijn kaart.

Wat doe ik verkeerd?

 

Fannie

Reputatie 2

Dag @Fannie Debussche ,

 

jammer om te horen dat je moeilijkheden ondervindt met het activeren van Itsme.

Je kan best eens nakijken in de App Store of Google Play Store of je de laatste versie hebt van de Itsme app. Is dit niet het geval, kan je daar kiezen voor updaten of bijwerken. Verder raden we ook aan om je nieuwe debetkaart te registreren in Easy Banking App op volgende manier:

In het aanmeldscherm (nog voor je aanmeldt in de app), kan je rechtsboven een menu open klikken en kiezen voor Profiel. Hier kan je je profiel verwijderen en vervolgens eenmalig opnieuw aanmelden met je nieuwe bankkaart en de bankkaartlezer.

 

Aarzel zeker niet om onze technische helpdesk te contacteren op het nummer 02 433 40 92 als je graag telefonisch begeleid wordt.

 

Nog een fijne dag verder,

Jill

 

Reageer