Beantwoord

Visa debetkaart

  • 15 January 2022
  • 3 reacties
  • 346 Bekeken

Onlangs vluchten geboekt bij Ryan air met mijn nieuwe Bancontact-visa debit - debetkaart, voor een bedrag van 45,99 € 

nu zie ik via mijn banking app dat er 645,99€ gereserveerd staat en op de app is mijn saldo nu negatief ?

anderzijds op mijn online banking is hier niets van te zien ?

Heeft iemand dit ook al gehad ? en wat is er verder mee gebeurd ?

Gr. Jean

icon

Beste antwoord van LarsD 17 January 2022, 11:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Bedragen bij “gereserveerd” kunnen meerdere transacties bevatten. Zeker dat die 600 euro geen andere betaling betreft? 

Reputatie 3
Badge

Of toevallig geen hotelkamer gereserveerd met je Visa Debit. In dat geval wordt het bedrag ook “gereserveerd” voor een tijdje. Beter je kredietkaart gebruiken voor zo’n zaken.

Zie:

 

Reputatie 4

Hallo, @J.LOUCKX,

Bedankt voor je bericht.

Zoals al eerder hier gezegd dit bedrag kan een totaalbedrag zijn van bedragen die gereserveerd staan op je rekening. Betalingen die je dus kort geleden hebt gedaan met je debetkaart maar die er nog niet zijn afgehaald door de handelaar.

In de applicatie heb je sinds kort een nieuwe functie waarbij je dus al te zien krijgt wat je saldo is nadat de reservaties zijn afgehouden. Vandaar dat je dit dus niet ziet in de Easy Banking Website.

Heb je toch je twijfels over deze reservaties dan kunnen we je aanraden contact nemen met het Easy Banking Centre.

Je belt het snelst binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).
Je kan de Easy Banking Phone Code via telefoon activeren in Easy Banking Web:
- Klik op “instellingen” (rechts bovenaan)
- Easy Banking Phone

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer