Beantwoord

visa debit

  • 30 July 2022
  • 7 reacties
  • 229 Bekeken

Hallo,

 

Vraagje,

 

Wat als er een paar dagen een gereserveerd bedrag op je rekening staat na aankopen online en nadien is het weg, maar het gereserveerd bedrag staat gewoon terug op je rekening?

 

Want nu heb ik het gevoel dat er echt iets niet klopt.

 

Mvg

icon

Beste antwoord van Shari V 2 August 2022, 12:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo @Pauwels 

Bedoel je dat je het geld effectief als uitgaande verrichting ziet staan en dat het nadien werd teruggestort? Of zag je het verschijnen bij de reservaties en is die reservatie nadien verdwenen zonder dat je de uitgaande betaling in je rekeninghistoriek ziet?

Hallo @Pauwels 

Bedoel je dat je het geld effectief als uitgaande verrichting ziet staan en dat het nadien werd teruggestort? Of zag je het verschijnen bij de reservaties en is die reservatie nadien verdwenen zonder dat je de uitgaande betaling in je rekeninghistoriek ziet?

Ik zag het verschijnen bij reservaties en daarna is die verdwenen zonder dat ik de betaling zie.

Reputatie 3

Dag @Pauwels 

Als de reservatie niet in je historiek komt, wil het zeggen dat de betaling niet is doorgegaan. Je contacteert best de handelaar om een andere betaalmethode te vragen.

Tja wat moet ik nu geloven, als ik naar jullie bel zegt men dat het mogelijk is dat het later nog van de rekening gaat?

 

En bij aan de handelaar vroeg ik een paar dagen geleden ofdat alles in orde was en men zei daar ja.

Reputatie 3

@Pauwels Wacht het dan nog even af. De handelaar zal wel contact opnemen met je als de betaling niet doorgegaan is.

Dag @Pauwels 

Als de reservatie niet in je historiek komt, wil het zeggen dat de betaling niet is doorgegaan. Je contacteert best de handelaar om een andere betaalmethode te vragen.

Tja wat moet ik nu geloven, als ik naar jullie bel zegt men dat het mogelijk is dat het later nog van de rekening gaat?

 

En bij aan de handelaar vroeg ik een paar dagen geleden ofdat alles in orde was en men zei daar ja. 

Reputatie 3

Dag @Pauwels 

Is de betaling uiteindelijk nog in je historiek gekomen?

Reageer