Beantwoord

Visa fraude

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 432 Bekeken

Ik heb in augustus mijn visa gebruikt bij Booking.com om een hotel te boeken. Het weekend na ons verblijf heeft het hotel nog eens een nacht van onze rekening gehaald zonder dat we daar geweest zijn. In heb het hotel gecontacteerd maar de communicatie loopt stroef en ik krijg mijn geld niet terug. Betwisting een maand geleden ingediend bij visa en kaart stopgezet maar krijg geen antwoord op de status van mijn betwisting bij visa. Welke andere instanties kan ik nog inschakelen?

icon

Beste antwoord van IngeD 14 October 2020, 12:29

Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt voor je suggestie maar ook hier kunnen ze mij niet helpen. Ik kreeg enkel te horen dat ze pas aan 18 september zaten met de betwistingen terwijl mijn betwisting van 15 september dateert. Ik kreeg enkel nog een ander e-mail adres waar ik nog eens een mail naar kon sturen wat ik ondertussen gedaan heb.

Reputatie 2

Hallo @Danny Knaepen ! Je hebt inderdaad de juiste procedure gevolgd. Ik begrijp echter dat het voor jou niet aangenaam is om nog geen antwoord te hebben ontvangen. Je neemt hiervoor best telefonisch contact op met Bank Card Company. Dit kan op het nummer: 02 205 85 85 (bereikbaar op weekdagen van 8u30-18u en op zaterdag van 9u-17u).

Reageer