Beantwoord

Visa kaart

  • 8 July 2020
  • 1 reactie
  • 530 Bekeken

Beste,

 

Mijn visa is vervallen en ik kreeg geen nieuwe toegestuurd.

Ik heb vandaag al ettelijke minuten aan de telefoon gehangen, maar krijg geen ingang.

Ik heb dan maar een klacht gestuurd met mijn vraag om een nieuwe visa op te sturen.

Het antwoord is hilarisch genoeg het advies om nog maar eens naar dezelfde telefoonnummer te bellen om te checken of mijn adres wel juist staat bij jullie!

Terug 10 minuten aan de lijn zonder antwoord.

Mijn kantoor is in Mariakerke, het zou me dan ook verwonderen dat zij mijn adres niet hebben, voorheen was is klant in Sint Denijs Westrem.

Ik ben de naam van mijn klantenadviseur in Mariakerke kwijt.

Kunnen jullie niet gewoon een nieuwe VISA kaart opsturen

 

Sofie

icon

Beste antwoord van YannickB 8 July 2020, 13:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Sofie,

Ik heb je adres uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek forum. Persoonlijke informatie deel je best nooit zomaar via het internet.

Ik heb via deze weg ook geen enkele toegang tot jouw gegevens bij onze bank waardoor ik je geen kaart op kan sturen.

Wanneer je Visa vervalt, ontvang je, normaal gezien, een tot twee maanden voor de vervaldatum automatisch een nieuwe kaart. Omdat dat in jouw geval niet gebeurde, vermoed ik dat de kaart ofwel verloren is gegaan in de post, of dat we voor jou geen correcte adresgegevens meer hebben.

Als je bijvoorbeeld verhuist, dan krijgen banken je nieuwe adres niet automatisch door. Wij kunnen dat enkel registreren wanneer je je identiteitskaart bij ons laat inlezen nadat de gemeente je adres aanpaste.

Ik vrees dat ik je dus ook enkel kan aanraden om ons te bellen. Doe je dat via ‘Contacteer ons’ onderaan in onze app of bel je naar 02 762 60 00 en geef je via het keuzemenu je klantennummer en je Easy Banking Phone-code in, dan bel je alvast beveiligd en krijg je voorrang op onbeveiligde oproepen.

Heb je een persoonlijk adviseur, dan vind je diens naam en nummer alvast ook rechts op het scherm wanneer je bent aangemeld op onze site via pc of laptop.

Reageer