Beantwoord

VISA-kaart

  • 30 July 2021
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Onlangs kreeg ik op vrijdagavond melding van “eventuele fraude” met m’n VIsa-kaart. Daar het WE was vonden we het beter de kaart onmiddellijk te blokkeren. Zonder problemen kregen we nieuwe kaart toegestuurd en werd deze in gebruik genomen. Nu gaat afrekening van die oude kaart van m’n rekening doch kan ik nergens meer detail van deze kosten zien. Hoe kan ik afrekening (zoals we vroeger kregen met de post) terugvinden bij het aanmelden BNP met de kaartlezer ??? En waarom staat oude kaart niet nog een tijdje onder “kaarten” ? De niet in gebruik genomen VISA-debet kaart staat er wel op. 

 

icon

Beste antwoord van LienV 30 July 2021, 13:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag @Cecile Dub 

 

Bedankt voor je vraag. Afhankelijk van je voorkeuren voor verzending van de uitgavenstaat, ontvang je die per post of elektronisch. Elektronisch gebeurt dat via Zoomit: dit kan je vinden op PC banking onder ‘Dagelijks Bankieren > ‘Zoomit’, en op je app via ‘Meer’ > ‘Zoomit’.

 

Voor je afgesloten kaart, als je uitgavenstaat hiervoor niet meer beschikbaar is (maar dit blijft normaal gezien nog 6 maanden beschikbaar), of als je die per post ontving, steeds een kopie opvragen bij Atos Worldline. Je kan dit doen op hun website (www.mijnkaart.be) of telefonisch op 02 205 85 85.

 

Groeten

LienV

Reageer