Beantwoord

Visa kaart duur “Buiten Europa”

• 9 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

• Net gestart
  • 2 reacties
Hi,

ik had voor mijn reis naar de USA de tijdsduur voor “Buiten Europa” aangepast in mijn Visa instellingen via de app - ik had deze gezet op 5 dagen na mijn terugkomst. Maar omdat ik vanaf nu meerdere keren per jaar ga reizen naar de USA, vroeg ik mij af of je die tijdsduur niet gewoon kan weglaten en de Visa kaart permanent openzetten voor “Buiten Europa” (dus zonder tijdsduur)?

Ik kan daar geen mogelijk tot vinden via de app. Of moet ik dan gewoon een tijdsduur van bvb 3 jaar nemen om deze permanent open te zetten? Heb al eens geprobeerd om “Buiten Europa” uit te schakelen en terug in te schakelen maar dan neemt hij gewoon de datum van vandaag in tijdsduur.

Bedankt!
icon

Beste antwoord van Kev 9 oktober 2019, 22:16

Ik heb dit zelf kunnen "oplossen" door dit via de website Easy Banking Web uit & aan te zetten. Nu is er geen tijdsduur meer ingevuld ook niet als ik het via de app opvraag. Blijkbaar als je in de app een tijdsduur zet moet je terug via de website gaan om deze tijdsduur te resetten & dit terug permanent open te zetten. Via de app kan je enkel tijdsduur verlengen éénmaal ingevuld.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb dit zelf kunnen "oplossen" door dit via de website Easy Banking Web uit & aan te zetten. Nu is er geen tijdsduur meer ingevuld ook niet als ik het via de app opvraag. Blijkbaar als je in de app een tijdsduur zet moet je terug via de website gaan om deze tijdsduur te resetten & dit terug permanent open te zetten. Via de app kan je enkel tijdsduur verlengen éénmaal ingevuld.
Reputatie 6
Dag Kev,

Bedankt voor de feedback! Ik neem dit voor je op met onze ontwikkelaars en ik vraag hen om die instellingen te verduidelijken in onze app.

Ter info: kredietkaarten zijn standaard geactiveerd voor wereldwijd gebruik, enkel debetkaarten moet je zelf openstellen.

Je kan de optie inderdaad via Easy Banking aanpassen, maar het werkt voor een kredietkaart eerder in de omgekeerde richting: gebruik buiten Europa blokkeren. 🙂

Reageer