Beantwoord

Visa kaart geblokkeerd, wat met reserveringen

• 5 september 2019
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

Beste, ik ben gisteren mijn portefeuille verloren en heb al mijn kaarten laten blokkeren. Wat gebeurt er nu met betalingen via visa die ik had gemaakt maar nog niet van mijn rekening zijn? Worden deze voor de blokkeringsdatum nog inorde gebracht?
Wat gebeurt er met reserveringen (hotel op booking) die ik heb bevestigd met mijn visa kaart? Bedankt!
icon

Beste antwoord van Jeroen11 5 september 2019, 16:20

@Ellen D93, voor de zekerheid zou ik toch wel contact opnemen met het bedrijf.

Alles is gelinkt aan je kredietkaart dus alles wat je hebt gedaan met de kaart voor de blokkering zal van je rekening kunnen gaan. Indien dit niet is dan zal je normaal heel snel een reactie van het bedrijf krijgen met een melding dat de reservatie niet meer geldig is.

Wanneer is de reservatie gedaan en wanneer is je kaart geblokkeerd?

Groetjes,
Jeroen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Dag @Ellen D93,

Alle betalingen die je hebt kunnen doen die zullen volgende maand van je zichtrekening gaan. Het maakt niet uit dat je kaart geblokkeerd is. Normaal gezien zal je ook automatisch een nieuwe kredietkaart ontvangen als je je kaarten hebt laten blokkeren door cardstop. 😎

In verband met de reservatie die je hebt gedaan, was het een betaling van een reis of eerder een waarborg? Dit zal ook in orde blijven aangezien je het hotel de toestemming hebt gegeven om een deel van je beschikbare krediet te reserveren.

Groetjes,
Jeroen
Dankjewel Jeroen!
Die waarborg en betalingen zijn dus gelinkt aan mijn rekening en niet aan de kaart?
Ik las op dit forum dat iemand zijn boeking werd geannuleerd omdat de kaart geblokkeerd was, maar dat is dus normaal niet het geval?
Dat is goed nieuws! 🙂
Reputatie 2
@Ellen D93, voor de zekerheid zou ik toch wel contact opnemen met het bedrijf.

Alles is gelinkt aan je kredietkaart dus alles wat je hebt gedaan met de kaart voor de blokkering zal van je rekening kunnen gaan. Indien dit niet is dan zal je normaal heel snel een reactie van het bedrijf krijgen met een melding dat de reservatie niet meer geldig is.

Wanneer is de reservatie gedaan en wanneer is je kaart geblokkeerd?

Groetjes,
Jeroen

Reageer