Beantwoord

visa-kredietkaart

  • 30 July 2021
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

nog steeds geen nieuwe visa kredietkaart ontvangen , maar maand terug wel mail van jullie dat ik kaart moet activeren door aan koop te doen

huidige kaart vervalt in oktober, wat te doen en hoe word dat opgelost?????

hugo van bruyssel

 

nb

probeer al gans de week dagelijks te bellen maar telkens antwoord app dat na 30 minuten afsluit!!!!!!!!!

icon

Beste antwoord van JarneM 31 July 2021, 15:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @van bruyssel hugo ,

 

Om te controleren of er inderdaad reeds een nieuwe kredietkaart is opgestuurd naar jouw domicilieadres dien je inderdaad telefonisch contact op te nemen. Via onze community hebben we namelijk geen toegang tot jouw persoonlijke gegevens en/of kaarten om dit voor jou te kunnen controleren.

 

We zijn ook reeds op de hoogte van de lange wachttijden en wensen ons hiervoor alvast te excuseren. Wanneer je contact opneemt met het Easy Banking Centre kan je dit steeds best doen via de ‘contact-functie in jouw Easy Banking App of met jouw Easy Banking Phone Code op het nummer 02 762 60 00.

 

Indien jouw kredietkaart pas vervalt in oktober is er wel nog ruim voldoende tijd om jouw nieuwe kredietkaart te ontvangen voor deze zal vervallen. Meestal zal dit ook automatisch gebeuren ongeveer 1 maand op voorhand.

 

Wij hopen jou hiermee van dienst te zijn!

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer