Beantwoord

Visakaart

  • 15 May 2020
  • 4 reacties
  • 617 Bekeken

Beste,

 

Is het mogelijk om enkel mijn VISA-afrekeningen enkel elektronisch te ontvangen i.p.v op papier? Bij de wijzigingsmogelijkheden van mijn visakaart is standaard mijn adres aangeduid (kan enkel maar een ander adres opgeven), ook al kies ik ervoor om mijn uittreksels elektronisch te verkrijgen. 

 

Met vriendelijke groeten,

Thomas Detand

icon

Beste antwoord van LienV 16 May 2020, 15:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Dag Thomas, bedankt voor je bericht en welkom bij de Community!

Dit kan je instellen op Easy Banking Web, ik denk dat je het bijna gevonden hebt:

  • Aanmelden
  • Tabblad Dagelijks Bankieren, klikken op ‘Mijn kaarten’
  • Naast de visakaart op de zwarte horizontale lijntjes klikken en ‘Wijzigen’ kiezen
  • Daar kan je klikken op ‘Mijn adressen’, hier kan je dan kiezen om de verzending wijzigen naar ‘Elektronisch’.

Mocht je dat al gedaan hebben, het adres dat nu in deze instelling staat is het factuuradres voor de uitgavenstaat, als je kredietkaart vervangen wordt, wordt deze automatisch naar dit adres verstuurd.

 

Groeten

 

LienV

Beste LienV,

Als ik mij niet vergis, stonden mijn instellingen toch al zodanig dat ik mijn VISA-afrekeningen enkel elektronisch wou ontvangen. Echter de laatste keer dat ik mijn VISA-kaart heb gebruikt (februari dit jaar), heb ik de maand nadien een papieren overzicht gekregen in de brievenbus met mijn uitgaven.

 

Met vriendelijke groeten,

Thomas Detand

Reputatie 1

Dan laat je dit best even nakijken bij een adviseur, ik kan helaas je persoonlijke gegevens niet opvragen via de Community.

 

Als je beschikt over de app, kan je ons gemakkelijk en beveiligd via de app bereiken.

 

LienV

Beste LienV,

Ok, zal ik doen. Toch bedankt voor je snelle reactie. 

Mvg,

ThomasDetand

Reageer