Beantwoord

visakaart

  • 28 August 2020
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

hallo beste 

ik heb een mail gekregen dat prepaid visakaarten  worden afgeschaft 

nu mijn vraag is dit een echte mail ????

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 28 August 2020, 10:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Die prepaidkaart is normaal nog bruikbaar tot 16 november maar niks belet je om die kaart vroegtijdig af te laten sluiten in dat geval zal dat geld die nog op de prepaidkaart staat na een paar dagen op uw rekening overgeschreven worden, ik heb dat ook zo gedaan.

Hey @Wekke ,

Onze prepaidkaarten gaan inderdaad verdwijnen. Ik kan echter niet garanderen dat hier geen phishingmails over rondgaan.

Voor de zekerheid raad ik je aan om nooit door te klikken op links in een mail maar telkens aan te melden zoals je gewoon bent.

Groetjes,

Lieze

​​​​​@LiezeH 

Wa moet ik doen met het geld dat er nog op sta  ,en tot welke datum kan ik mijn kaart gebruiken

Die prepaidkaart is normaal nog bruikbaar tot 16 november maar niks belet je om die kaart vroegtijdig af te laten sluiten in dat geval zal dat geld die nog op de prepaidkaart staat na een paar dagen op uw rekening overgeschreven worden, ik heb dat ook zo gedaan.

Dat klopt, Alexander!

Je ontvangt ten laatste begin november een mail met de specifieke procedure om dit geld terug te storten. Het is momenteel nog niet gekend of dit automatisch gebeurt of dit zal moeten worden aangevraagd.

Groetjes,

Lieze

Reageer