Beantwoord

vissa classic

  • 15 June 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

geachte,

heb een visa aangevraagd en istoegestaan en verzonden,

maar bij kaart wijzigen staat er afgsloten en heb kaartnr ,pincode 

en azfgesloten wil zeggen dat kaart direct opgezegd wordt kzan dit groeten

 

icon

Beste antwoord van LarsD 17 June 2022, 11:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hallo, @green1978,

Bedankt voor je bericht.

Een nieuwe kaart zou niet al afgesloten mogen zijn nog voor ze tot je toekomt.

Is het eventueel mogelijk dat deze informatie gaat over een vorige kredietkaart?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Nee dat kan niet want op men app en toen ik het vroeg heb ik sms gehad om te bellen r'en code te kiezen tot 2maal toe en ik krijg men kaart moet er eerst geld mee afhalen om te activeren en weg ingeslikt, maar als ze zo doen ga ik met al men verzekeringen men geld en spaarrekening op ander alsook heb ik 800000€ btc staan die zal ik nu zeker niet op de bank zetten grts Schellekens Jurgen ,

Vind t erg heb nog niets gevraagd vroeger en 2 keer goedkeuren en dan zo , nee ik ben nog steeds een lens geen stuk papier ofzo 

Reputatie 4

Hallo @green1978,

Het is ons niet helemaal duidelijk: je hebt dus de nieuwe kredietkaart ontvangen, toen je ze voor de eerste keer wou gebruiken aan een bankautomaat werd ze ingeslikt?

Op voorhand krijg je inderdaad een sms met daarin een telefoonnummer dat je kan bellen om de pincode voor de nieuwe kaart in te stellen en dan ook de kaart te activeren. Dit wordt wel maar eenmaal per sms verstuurd. Je hebt dan ook maar 7 dagen de tijd om te reageren op dat bericht. Anders wordt de kaart verstuurd met een aparte pin code op papier die niet door jou is gekozen. Je kan daarna wel deze code aanpassen door met de kaart naar een bankautomaat te gaan.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Geachte,

Ik heb alles gedaan zoals hoort ok.

Ik ga gewoon naar andere bank gaan want jullie zijn niet erg behulpzaam 

Reageer