Ik zie niet de uitvoering van de betaling die ik online doe. Dat was vroeger niet en werd direct uitgevoerd. Hoe komt dat?
Vorige overschrijving had ik dit ook al, en zag het dan wel 15’ later.
Kristof
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelIk zie niet de uitvoering van de betaling die ik online doe. Dat was vroeger niet en werd direct uitgevoerd. Hoe komt dat?
Vorige overschrijving had ik dit ook al, en zag het dan wel 15’ later.
Kristof
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Kristof,
Bedankt voor uw bericht!
Wanneer u een overschrijving uitvoert buiten de klassieke kantooruren, kan de verwerking iets langer duren. U wacht dan best even vooraleer u de overschrijving opnieuw ingeeft om een dubbele betaling te voorkomen.
Meestal verschijnt ze sneller in de Easy Banking App dan op de Easy Banking Website.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.