Beantwoord

vraag over mijn bankkaart

  • 10 April 2020
  • 5 reacties
  • 972 Bekeken

Hey ik heb een foto van mijn bankkaart gestuurd naar fraudeurs. Ik ben er op tijd achter gekomen dus ze weten mijn code niet en ook hebben ze mijn bankkaart niet. Maar kunnen ze toch nog iets illegaals doen met de foto van de voorkant van mijn bankkaart? Mvg

icon

Beste antwoord van RubenV 10 April 2020, 13:32

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Katelijne Sedeyn ,

Je kan ons het vlotste bereiken via de Contact-functie in je app.

Groetjes,

Lieze

Okay Bedankt Dus weer contact opnemen....Met het hoofdkantoor of de bank waar ik woon?

 

Reputatie 6
Badge +3

Hallo 

Ik heb mijn  nieuwe bankcontactkaart ontvangen Deze geactiveerd via automaat & óók verrichten gedaan dáár. 

Ik kan echter niet betalen in een winkel met mijn bankkaart Idem voor mijn nieuwe  visakaart welke óók werd geactiveerd via automaat. 

Hoe komt het dat mijn bankcontactkaart niét wordt aanvaard in een winkel aub?

PS Ik had óók een voorlopige bankcontaart Ligt het messchien daar aan?🤔

 

Als ik u was dan zou ik contact opnemen met de bank.

Hallo 

Ik heb mijn  nieuwe bankcontactkaart ontvangen Deze geactiveerd via automaat & óók verrichten gedaan dáár. 

Ik kan echter niet betalen in een winkel met mijn bankkaart Idem voor mijn nieuwe  visakaart welke óók werd geactiveerd via automaat. 

Hoe komt het dat mijn bankcontactkaart niét wordt aanvaard in een winkel aub?

PS Ik had óók een voorlopige bankcontaart Ligt het messchien daar aan?🤔

Reputatie 2

Dag Robin,

 

Bedankt voor je berichtje.

 

Zonder pincode kunnen ze met die foto geen geld overschrijven. Let echter wel op met het doorsturen van persoonlijke gegevens via het internet. Personen met slechte bedoelingen kunnen ook je gegevens proberen te verzamelen en bundelen om te gebruiken voor andere vormen van fraude.

 

Indien je graag meer info wenst of je kaart/ rekening wil laten nakijken, mag je steeds telefonisch contact opnemen met onze diensten via het nummer 02/762.60.00.

 

 

^RV

Reageer