Beantwoord

Vrrag gesteld bij mijn bankaar.be nog geen antwoord gekregen

  • 21 February 2020
  • 1 reactie
  • 605 Bekeken

Geachte, Michel Van Vaerenbergh,

Wij bevestigen de ontvangst van uw betwisting. Wij stellen alles in het werk zodat uw geschil snel behandeld kan worden rekening houdend met uw belangen.

[Persoonlijke gegevens verwijderd] 


Als u vragen heeft, kunt u het nummer 02/205 85 85 (van ma > vrij : 8u tot 16u) contacteren en u aanmelden met de snelcode 1200. Dit zal ervoor zorgen dat u met de juiste medewerker wordt doorverbonden.

Uw klantendienst

Email n°193378

E-mail verzonden op 2020/02/06 09:51:05

icon

Beste antwoord van Anonymous 21 February 2020, 10:26

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @MVV ,

 

Ik heb alvast je persoonlijke gegevens verwijderd. De Community is een openbare omgeving, hier deel je best geen persoonlijke gegevens!

Ik vermoed dat dit een aanvraag is via mijnkaart.be in verband met een betwisting met je kredietkaart. Deze website wordt niet door ons beheerd maar door Worldline. Ik raad je aan om hen te contacteren op het bijgevoegde nummer zodat ze kunnen nakijken hoever je aanvraag staat!

 

Groetjes,

Reageer