Beantwoord

Waarom kan ik mijn contacten niet betalen via mijn payconiq app?

  • 25 October 2021
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

  • BNP Paribas Fortis medewerker
  • 1 reactie

 

icon

Beste antwoord van YannickB 26 October 2021, 07:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @svenvq 

Sinds een recente update verplicht Payconiq by Bancontact je om niet alleen een debetkaart, maar ook een zichtrekening te koppelen.

Tegelijkertijd is dat tweede nog niet mogelijk met een Bancontact-Visa Debit-debetkaart.

Om dus te voorkomen dat heel wat klanten volledig geblokkeerd werden en naast het niet kunnen betalen van contacten, ook de mogelijkheid om QR-codes te scannen zouden verliezen, werd onze bank tijdelijk geschrapt uit de lijst van banken die het koppelen van een rekening ondersteunen.

Een oplossing is voorzien voor eind deze week. Vanaf dan zal je opnieuw je rekening kunnen koppelen, ook met een Bancontact-Visa Debit-debetkaart.

Beste Yannick

 

Bedankt voor het duidelijke en snelle antwoord! Leuk om horen dat er asap gewerkt wordt aan een oplossing.

 

Mvg,

 

Sven

Reputatie 7

Hallo opnieuw @svenvq 

Het heeft, onder andere door het verlengde weekend, wat langer geduurd om een oplossing online te krijgen, maar sinds gisterenavond kan je opnieuw je rekening aan Payconiq koppelen. :slight_smile:

Laat het zeker weten mocht er toch iets niet lukken!

Reageer