Beantwoord

Wanneer vernieuwt mijn saldo van mijn kredietkaart na een limietsverhoging

  • 12 October 2022
  • 1 reactie
  • 493 Bekeken

Als je limiet verhoging aanvraagt in september en deze eindigt op 1 november. Komt er dan op de 10de een nieuw saldo vrij op 10 oktober of is dit pas in november. 

 

Ik verhoog mijn limiet midden september en dubbel mijn beschikbaar saldo ik duid aan dat dit is tot 1 november. Ik gebruik op 3 oktober het hele beschikbare saldo op en nu staat mijn saldo op 0. Komt er dan op 11 of 12 oktober een nieuw saldo vrij of is er niets beschikbaar tot 1 november?

 

 

icon

Beste antwoord van JarneM 12 October 2022, 08:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @dopopo ,

 

Wanneer de debitering van de kredietkaart via jouw zichtrekening gebeurd is , meestal op de 10e van de maand, zal in principe de volgende bankwerkdag jouw normale maandelijkse standaardlimiet van de kredietkaart opnieuw beschikbaar zijn.

De volgende periode zal dan worden afgesloten op de 1e van de maand en ook opnieuw gedebiteerd worden 9 kalenderdagen later.

 

Je kan volgens mij dan toch best eens contact opnemen met ons Easy Banking Centre om dit persoonlijk met jou te kunnen bekijken gezien ik via deze weg geen zicht heb op jouw kredietkaartgegevens en of deze tijdelijke limietverhoging een impact heeft gehad.

 

 

Ik hoop jou met deze informatie van dienst te zijn.

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer