Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Apple Pay: kaart toevoegen mislukt

Beste,
Ik heb net één van men debet kaarten kunnen toevoegen met succes, echter de twee andere kaarten lukken (mastercard en een gewone debet card) niet.
enig idee wat er fout loopt?
Wouter

Beste antwoord van AnoukPhiltjens 29 november 2018, 15:20

Dag wmarien,

Welkom op de community!

Bedankt voor je interesse in Apple Pay.

Jouw vraag werd eerder gesteld in dit topic.

Voor meer informatie over deze nieuwe dienst kan je deze link raadplegen .

Fijne dag verder! 🙂

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 2
Dag wmarien,

Welkom op de community!

Bedankt voor je interesse in Apple Pay.

Jouw vraag werd eerder gesteld in dit topic.

Voor meer informatie over deze nieuwe dienst kan je deze link raadplegen .

Fijne dag verder! 🙂
Hallo,
Nog steeds geen oplossing. Eveneens gebeld op vrijdag, waar men mij vertelde maandag terug te bellen.
Niks gehoord
Ik verwacht toch iets meer vanuit jullie ondersteuning
Reputatie 4
wmarien schreef:

Hallo,
Nog steeds geen oplossing. Eveneens gebeld op vrijdag, waar men mij vertelde maandag terug te bellen.
Niks gehoord
Ik verwacht toch iets meer vanuit jullie ondersteuning

Jammer om te horen dat je twee van je kaarten nog steeds niet kan toevoegen.

Meestal ligt dit aan de status van de kaart die bij ons niet de correcte status heeft ("in gebruik"). Dit kan je zo oplossen:

Voor de debetkaart:
Gebruik de kaart eenmaal in een automaat van BNP Paribas Fortis. Je hoeft geen geld af te halen. Enkele minuten later zou je je kaart moeten kunnen toevoegen.

Voor je Mastercard:
Om je kaart volledig in gebruik te nemen moet je je kaart minstens eenmaal in een fysieke winkel hebben gebruikt of je moet er eenmaal geld mee hebben afgehaald aan een automaat van onze bank. Deed je dat, dan kreeg je kaart de status 'In gebruik' bij onze bank.

Let op: geld afhalen doe je hiervoor best niet met je Mastercard, omwille van de kosten.

Nadien duurt het nog een bankwerkdag voor je je Mastercard aan Apple Pay kan toevoegen.

De status van je Mastercard kan je ook zo nakijken in Easy Banking Web:

- Meld aan op onze website.
- Klik bovenaan op 'Dagelijks bankieren' en dan op 'Mijn kaarten'.
- Klik rechts van je kaart op de vier strepen en kies 'Wijzigen'. Bij 'Status' moet 'in gebruik' staan.

Zie je toch een andere status en heb je je kaart effectief al eens gebruikt in een traditionele winkel (dus niet online), dan neem je best nog eenmaal contact op met onze helpdesk op het nummer 02 433 40 92 om te vragen om de status van je kaart aan te passen (ze hoeft niet gereset te worden). Zij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Dezelfde collega's kunnen je ook met je debetkaart helpen als je ook die kaart niet kan toevoegen aan Apple Pay nadat je ze nogmaals in een automaat van ons hebt gebruikt.

Reageer