Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Betalen via bankcontact met QR code


Sinds enkele weken krijg ik altijd een fout melding als ik met de app IOS via een QR code wil betalen?

Beste antwoord van Ine 2 februari 2018, 12:17

Dag Dannike,

Welkom op onze community 🙂!

Indien je de bancontactfunctie in onze Easy Banking App gebruikt en na de bevestiging met het paswoord de melding 'Deze functie krijgt een technische update', dan gaat het om een algemeen probleem dat in onderzoek is.

Kan je ons laten weten of het deze melding is die je krijgt? Indien je nog een andere melding krijgt, laat het ons dan gerust weten.

Indien je deze melding krijgt hebben wij enkele gegevens nodig voor verder onderzoek. Zo zouden wij het type toestel en type besturingssysteem (in jou geval iOS) en de iOS versie waarmee je werkt. Indien mogelijk mag je een printscreen sturen van het scherm dat u ziet net voor je moet bevestigen met het paswoord/touch ID. Dit mag je versturen naar helpdesk@bnpparibasfortis.be.

Momenteel kan je als alternatief de afzonderlijke bancontact app installeren en deze gebruiken.

Onze excuses voor het ongemak.

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: Bekijk hier hoe je je bankkaart kan openstellen voor gebruik buiten Europa via je Easy Banking App.

Kijk gerust verder rond.

Nog een fijne namiddag!

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Dag Dannike,

Welkom op onze community 🙂!

Indien je de bancontactfunctie in onze Easy Banking App gebruikt en na de bevestiging met het paswoord de melding 'Deze functie krijgt een technische update', dan gaat het om een algemeen probleem dat in onderzoek is.

Kan je ons laten weten of het deze melding is die je krijgt? Indien je nog een andere melding krijgt, laat het ons dan gerust weten.

Indien je deze melding krijgt hebben wij enkele gegevens nodig voor verder onderzoek. Zo zouden wij het type toestel en type besturingssysteem (in jou geval iOS) en de iOS versie waarmee je werkt. Indien mogelijk mag je een printscreen sturen van het scherm dat u ziet net voor je moet bevestigen met het paswoord/touch ID. Dit mag je versturen naar helpdesk@bnpparibasfortis.be.

Momenteel kan je als alternatief de afzonderlijke bancontact app installeren en deze gebruiken.

Onze excuses voor het ongemak.

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: Bekijk hier hoe je je bankkaart kan openstellen voor gebruik buiten Europa via je Easy Banking App.

Kijk gerust verder rond.

Nog een fijne namiddag!
Reputatie 5
Dag Dannike,

Wij hebben niets meer vernomen van jou dus wij hopen dat het gelukt is om te betalen met de Bancontact App. Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen of problemen.

Een fijne namiddag!

Reageer

    Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.