Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Easy banking app niet compatibel met apparaat

• Net gestart
  • 0 reacties
Beste,

wanneer ik de easy banking app wil installeren op mijn tablet (Medion lifetab E10604) krijg ik de melding dat de app niet compatibel is met mijn apparaat. Na wat zoeken heb ik volgende systeemvereisten voor de app gevonden: Android 4.4 of hoger, nu draait mijn tablet Android 8.1 dus dit zou in orde moeten zijn.

Zijn er nog andere systeemvereisten die deze melding kunnen veroorzaken?

Bedankt alvast
Davy

Beste antwoord van ShantyV 10 januari 2019, 13:13

Dag Deevie,

Welkom op onze Community !

Wat vervelend dat je one app niet kan gebruiken.
De melding die u krijgt kan verschillende oorzaken hebben. Ofwel is het specifieke toestel niet opgenomen in onze lijst van toegelaten modellen.
Ofwel doet er zich een fout voor in go Google Play Store.

Om te laten nakijken wat er precies aan de hand is raden wij aan contact op te nemen met onze helpdesk op het nummer 02 433 40 92.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 2
Dag Deevie,

Welkom op onze Community !

Wat vervelend dat je one app niet kan gebruiken.
De melding die u krijgt kan verschillende oorzaken hebben. Ofwel is het specifieke toestel niet opgenomen in onze lijst van toegelaten modellen.
Ofwel doet er zich een fout voor in go Google Play Store.

Om te laten nakijken wat er precies aan de hand is raden wij aan contact op te nemen met onze helpdesk op het nummer 02 433 40 92.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !

Reageer