Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Easy Banking app werkt niet met OnePlus

• Lis
  • Komt op dreef
  • 3 reacties
Ik heb al meer dan een jaar niet kunnen inloggen op de Easy Banking app omdat ik niet op de knoppen in de app kan klikken. Dat geldt zowel voor OnePlus 1 als voor OnePlus 3. Wanneer wordt dit eindelijk aangepast?

Beste antwoord van Jolien 25 september 2017, 14:17

Ine schreef:

@PeHu Bedankt om te laten weten dat het aan de app Lux lag en je de Easy Banking app terug kan gebruiken 🙂

@Lis
Kan je eens proberen om bij het gebruik van de app de applicaties op de achtergrond volledig af te sluiten en je toestel te herstarten, aangezien apps waarmee je je beelschermresolutie regelt zoals bv. Twilight, de app kunnen blokkeren.

Indien het probleem dan nog niet is opgelost, heeft onze ICT dienst een volledige lijst van de geïnstalleerde applicaties nodig, zodat zij dit kunnen testen en nakijken. Kan je ons dan via PM een lijst bezorgen?

Alvast bedankt voor je reactie! Een prettige dag gewenst ☺ !

@Lis Wij hebben geen reactie meer ontvangen, we gaan er dus van uit dat het probleem inmiddels opgelost is. Als dit toch niet zo is, dan horen wij dat graag! ☺

Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 2
Dag Lis,

Welkom op onze community.

Wat vervelend dat je niet kan werken met de Easy Banking App omdat je de knoppen niet kan aanklikken. Ik vraag even na bij de interne dienst hoe dit zou komen. Welke Android-versie gebruik je op je toestel? Dan kan ik dit al doorgeven.
Momenteel heb ik Android-versie 7.1.1.
Reputatie 2
Dank je wel voor je antwoord, Lis. 🙂

Ik zal het navragen en houd je op de hoogte.
Super, bedankt!
Zelfde probleem hier met verschillende telefoons en Android versies:

- HTC Desire 510 (Android 4.43)
-Motorola Moto G model 2015
Reputatie 2
Dag PeHu,

Je had ook op het bericht Easy Banking App werkt niet van Lene gereageerd. Het niet kunnen aanklikken van de knoppen in de app is doorgegeven. Wij wachten op een antwoord van onze ICT dienst. Van zodra wij een antwoord hebben, laten wij het je hier weten. We raden je aan om bij het gebruik van de app de applicaties op de achtergrond volledig af te sluiten, aangezien apps waarmee je je beelschermresolutie regelt ,zoals bv. Twilight, de app kunnen blokkeren. Lukt het dan om aan te melden bij jou?

Nog een fijne avond!
Ondertussen had ik inderdaad reeds de app gevonden die die probleem veroorzaakt: "Lux"

Tnx!
Reputatie 2
@PeHu Bedankt om te laten weten dat het aan de app Lux lag en je de Easy Banking app terug kan gebruiken 🙂

@Lis
Kan je eens proberen om bij het gebruik van de app de applicaties op de achtergrond volledig af te sluiten en je toestel te herstarten, aangezien apps waarmee je je beelschermresolutie regelt zoals bv. Twilight, de app kunnen blokkeren.

Indien het probleem dan nog niet is opgelost, heeft onze ICT dienst een volledige lijst van de geïnstalleerde applicaties nodig, zodat zij dit kunnen testen en nakijken. Kan je ons dan via PM een lijst bezorgen?

Reputatie 2
Ine schreef:

@Lis

@Lis Wij hebben geen reactie meer ontvangen, we gaan er dus van uit dat het probleem inmiddels opgelost is. Als dit toch niet zo is, dan horen wij dat graag! ☺
Lijkt intussen te werken zo, bedankt!
Reputatie 2
Dat hoor ik graag ☺ Bedankt om ons op de hoogte te brengen!

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.