Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Easy banking Bancontact

Beste,

Sinds juli 2018 werkt de Bancontact funktie niet meer?
Ik heb reeds de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
De aparte app van Bancontact werkt ook niet .

Foutmelding in Easybanking : Technische fout, probeer later opnieuw
In de aparte app kan ik nog wel de QR code inscannen maar wordt de transactie nadien afgebroken wegens technisch probleem.

In community vind ik nog meldingen van augustus, maar nog geen oplossing?

mvg,

Beste antwoord van YannickB 9 oktober 2018, 09:51

Dag Bhaezlr,

Welkom op onze Community!

Omdat je ook problemen hebt met de aparte Bancontact-app, kan je best even bellen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92 (ma-vr van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

Foutmeldingen in de losstaande Bancontact-app duiden meestal namelijk niet op een technisch probleem (ook al wordt dat zo vermeld), maar wel op een probleem met de kaart zelf of met de rekening die eraan verbonden is.

Langs onze kant is er inderdaad een probleem dat zich bij verschillende klanten voordoet, maar enkel wanneer er gewerkt wordt met de Bancontact-functie binnen Easy Banking. We alvast dat zo snel mogelijk op te kunnen lossen. 🙂

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Dag Bhaezlr,

Welkom op onze Community!

Omdat je ook problemen hebt met de aparte Bancontact-app, kan je best even bellen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92 (ma-vr van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

Foutmeldingen in de losstaande Bancontact-app duiden meestal namelijk niet op een technisch probleem (ook al wordt dat zo vermeld), maar wel op een probleem met de kaart zelf of met de rekening die eraan verbonden is.

Langs onze kant is er inderdaad een probleem dat zich bij verschillende klanten voordoet, maar enkel wanneer er gewerkt wordt met de Bancontact-functie binnen Easy Banking. We alvast dat zo snel mogelijk op te kunnen lossen. 🙂
YannickB schreef:

Tot op vandaag ondervind ik nog steeds problemen met de Bankcontact functie in jullie app.

Foutmeldingen zijn volkomen generisch en niet bepaald informatief.

De UX van jullie app ligt mijlen achter op de concurrentie.

Zo is ook de ingebouwde support functionaliteit niet te best uitgewerkt.

Door omstandigheden moet ik echter jullie app gebruiken.

Ipv exclusivitteitsdeals mbt Apple Pay was een investering in jullie App misschien nuttiger.

Reageer