Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

easy banking inloggen geblokkeerd


wat te doen bij volgende foutmelding bij het inloggen?
"een app die u gebruikt, komt boven Easy Banking te staan. Schakel de app uit om door te gaan."

Beste antwoord van Jolien 18 januari 2018, 13:47

Hallo iedereen

Heel wat klanten ondervinden problemen sinds de laatste update van onze applicatie Easy banking. De applicatie volledig verwijderen via de Google Play Store/App store en opnieuw installeren, zou het probleem moeten oplossen. Onze technische dienst doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Wij houden jullie via de community op de hoogte en onze excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

4 Reacties

Heb hetzelfde probleem sinds vandaag...
Ik heb hetzelfde problem.
Probeer de "Easy banking" App op te starten en voor ik kan inloggen krijg ik een schermpje "Easy Banking stopt steeds".
Ik heb ook hetzelfde probleem.
Reputatie 5
Hallo iedereen

Heel wat klanten ondervinden problemen sinds de laatste update van onze applicatie Easy banking. De applicatie volledig verwijderen via de Google Play Store/App store en opnieuw installeren, zou het probleem moeten oplossen. Onze technische dienst doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Wij houden jullie via de community op de hoogte en onze excuses voor het ongemak!

Reageer

    Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.