Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Easy banking is gestopt


Na het welkomstscherm verschijnt het bericht "Easy Banking is gestopt", met als opties "rapport" of "OK". Beide opties geven geen resultaat. Hoe kan ik opnieuw inloggen?

4 Reacties

Misschien is er ergens iets misgelopen met de update. Je kan altijd eens proberen om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden.
Ik heb dit ook en heb de app al verwijderd en terug gedownload, maar krijg al de ganse dag dezelfde melding.
Reputatie 4
Badge +1
Probeer eens uw tablet of smartphone terug op te starten het is te zeggen uw tablet of smartphone volledig uitschakelen (niet in de sluimerstand) en vervolgens terug inschakelen.
Reputatie 4
Dag Anne Guiot,

Welkom op onze community! 🙂

Er zijn inderdaad een aantal problemen met Easy Banking App. Onze technische dienst doet zijn best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Je kan inderdaad eens proberen om de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren of om de melding eens weg te klikken. In elk geval onze excuses voor het ongemak.

Natuurlijk kan je nog steeds de rekeningen nazien en overschrijvingen doen via Easy Banking Web.

Reageer

    Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.