Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

easy banking op iphone


Hallo, wanneer ik easy banking activeer op de iphone verschijnt op het scherm onderaan "aanmelden met itsme" en daaronder "bancontact". Wanneer ik op "bancontact" klik verschijnt er echter een rood X-teken met vermelding "Geen toegang tot deze dienst. U hebt een geldig paswoord nodig."
Hoe activeer ik dit aub?

Dank voor info!!

Beste antwoord van ShantyV 17 december 2018, 12:18

Dag jnbairoy,

Je zou graag willen weten hoe je onze applicatie van jouw Iphone kan verwijderen.
Je dient hiervoor het icoontje van onze app in te houden tot er een kruisje verschijnt.
Vervolgens duw je op het kruisje om de app volledig te verwijderen van jouw toestel.

Ik wens je nog een prettige dag verder !

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Normaal moet je Easy Bank App activeren met uw bankkaart en kaartlezer en daarna uw paswoord instellen.
Reputatie 2
Dag jnbairoy,

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met de bancontact functie.

Heb je de Easy Banking App reeds volledig geïnstalleerd en een wachtwoord gekozen bij de installatie?

Zou je ons deze informatie kunnen bezorgen?

Prettige dag verder! 🙂
Mss dat ik beter de app eens verwijder van mijn iPhone? Kan ik dat gewoon uitvoeren door op de app te drukken tot er een kruisje verschijnt om de app dan te verwijderen??
Hallo??
Reputatie 1
Dag jnbairoy,

Je zou graag willen weten hoe je onze applicatie van jouw Iphone kan verwijderen.
Je dient hiervoor het icoontje van onze app in te houden tot er een kruisje verschijnt.
Vervolgens duw je op het kruisje om de app volledig te verwijderen van jouw toestel.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
Reputatie 2
Dag Jnbairoy,

Heb je ondertussen de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren?

Prettige dag verder!
Reputatie 4
Badge +3
Dag Jnbairoy,

We hebben niets meer vernomen van jou.

We hopen dat het ondertussen gelukt is om aan te melden op de easy banking app.

Prettige Feestdagen!
Dag, wanneer ik de easy banking app opstart op mijn iPhone verschijnt nog steeds:
- aanmelden met itsme
-Bancontact

Met itsme te activeren kan ik mijn rekeningen bekijken.
Echter bij het aantikken van "Bancontact" op de iPhone komt er nog steeds een rode X met daaronder de tekst "Geen toegang tot deze dienst". "U hebt een geldig paswoord nodig".
Waar en hoe maak ik dat paswoord aan??? Bedankt voor hulp!!
Kan er iemand wat hulp bieden aub? Bedankt daarvoor.
Reputatie 4
jnbairoy schreef:

Dag, wanneer ik de easy banking app opstart op mijn iPhone verschijnt nog steeds:
- aanmelden met itsme
-Bancontact

Met itsme te activeren kan ik mijn rekeningen bekijken.
Echter bij het aantikken van "Bancontact" op de iPhone komt er nog steeds een rode X met daaronder de tekst "Geen toegang tot deze dienst". "U hebt een geldig paswoord nodig".
Waar en hoe maak ik dat paswoord aan??? Bedankt voor hulp!!


jnbairoy schreef:

Kan er iemand wat hulp bieden aub? Bedankt daarvoor.



Sorry voor het late antwoord jnbairoy.

Normaal moet je het wachtwoord kiezen bij het eerste gebruik van Easy Banking. Ik vermoed dat dat ooit wel gebeurd is, maar dat dat wachtwoord ondertussen vervallen is.

Om een nieuw wachtwoord te kiezen, kan je deze stappen volgen:

- Meld aan op de app met ITSME.
- Druk onderaan rechts op de drie strepen om het menu te openen.
- Kies voor 'Instellingen'.
- Tik op 'Paswoord wijzigen'.
- Geef een nieuw wachtwoord in en bevestig het een tweede keer.
- Druk op 'Bewaren' en volg de stappen met je kaart en kaartlezer om het paswoord te bevestigen.

Laat je me weten of het zo lukt?

Reageer