Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Easy banking: probleem bij 'aan de slag'

Beste,

Al enkele dagen heb ik problemen om de Easy Banking app in te stellen. Als ik mijn klantnummer en kaartnummer ingeef en op de knop 'volgende' klik geeft de app aan "Sorry, deze functie krijgt even een technische update. Contacteer aub de helpdesk op +32 2 433 40 92."
Bij het contacteren van de helpdesk zeggen ze mij dat er momenteel geen technische problemen zijn en raden ze me aan om de app opnieuw te installeren. Dit heb ik dan ook geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem...

Groeten,
Pieter

Beste antwoord van Jolien 24 augustus 2017, 15:37

Hallo @PieterDeprez en
@Joris

Ik heb meer info ontvangen van onze technische dienst.

Android 0 of android 8.0 is momenteel een bèta versie. Daardoor werd onze applicatie niet ondersteund en werkte deze dus niet optimaal.

Goed nieuws! De oplossing hiervoor werd vandaag aangeboden in de Google Play store. Kunnen jullie de nieuwe versie in de store downloaden? Dan zou dit voor jullie wel moeten werken.

Hopelijk kunnen jullie verder, zo niet dan horen wij het graag!

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 2
Welkom op onze community PieterDeprez.

Wat vervelend dat je de applicatie Easy banking niet kan gebruiken. Ik wil dit graag verder voor jou nakijken maar dan heb ik even wat meer gegevens van jou nodig. Ik stuur jou een privé bericht met de info die ik nodig heb zodat ik dit verder kan onderzoeken.

Alvast bedankt voor jouw reactie!

Heb je een kredietkaart, bekijk dan zeker het bericht Tombola: maak kans op een reischeque van 5000 euro of andere prijzen.
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem na de update van android O op mijn Nexus 5x. Hij wou eerst niet inloggen, de app opnieuw geïnstalleerd en dan krijg ik boven foutmelding.

Groeten,
Joris
Reputatie 2
Welkom op onze community Joris.

Wat vervelend dat jij ook hetzelfde probleem hebt. Onze technische dienst is dit momenteel aan het bekijken. Van zodra ik meer info heb, breng ik jou ook op de hoogte.

Kijk ondertussen gerust eens verder rond op onze community.
Reputatie 2
Hallo @PieterDeprez en
@Joris

Ik heb meer info ontvangen van onze technische dienst.

Android 0 of android 8.0 is momenteel een bèta versie. Daardoor werd onze applicatie niet ondersteund en werkte deze dus niet optimaal.

Goed nieuws! De oplossing hiervoor werd vandaag aangeboden in de Google Play store. Kunnen jullie de nieuwe versie in de store downloaden? Dan zou dit voor jullie wel moeten werken.

Hopelijk kunnen jullie verder, zo niet dan horen wij het graag!
Goeie avond Jolien!

Inderdaad, na de update te installeren werkt alles perfect. Bedankt om dit te checken!

Groeten,
Pieter
Reputatie 2
Hoi PieterDeprez,
Da's goed om te horen! Fijne avond 😃
Reputatie 2
Graag gedaan en bedankt om dit na te kijken PieterDeprez. Ik ben blij dat je terug verder kan ☺

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.