Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

easybanking web grijze pagina bij nieuwe overschrijving


Momenteel zijn er problemen in de easybanking web. Enig idee hoelang dit kan duren ?

Beste antwoord van Jolien 14 september 2017, 16:07

Goed nieuws! De problemen in Easy banking web zijn opgelost 🙂 Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen!

Ine schreef:

Dag Cuppens Leen,

Het algemeen technische probleem waardoor je een grijze pagina krijgt wanneer je een nieuwe overschrijving wenst te maken is helaas toch nog niet opgelost.
Hoe je dit kan oplossen kan je in dit bericht lezen. Voor een laptop kan je best proberen met de FN-knop en ctrl-knop ingedrukt te houden en dan op F5 te klikken. Indien dit niet helpt kan je via de app overschrijvingen doen of via een self-automaat van BNP Paribas Fortis.

Wij zullen je iets laten weten wanneer het probleem volledig is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 2
Dag Cuppens Leen,

Welkom op onze community! 🙂

Er was inderdaad een algemeen probleem met Easy Banking Web. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Laat het ons zeker weten als het nog niet lukt om Easy Banking Web te gebruiken! 😉
Reputatie 2
Dag Cuppens Leen,

Het algemeen technische probleem waardoor je een grijze pagina krijgt wanneer je een nieuwe overschrijving wenst te maken is helaas toch nog niet opgelost.
Hoe je dit kan oplossen kan je in dit bericht lezen. Voor een laptop kan je best proberen met de FN-knop en ctrl-knop ingedrukt te houden en dan op F5 te klikken. Indien dit niet helpt kan je via de app overschrijvingen doen of via een self-automaat van BNP Paribas Fortis.

Wij zullen je iets laten weten wanneer het probleem volledig is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Goed nieuws! De problemen in Easy banking web zijn opgelost 🙂 Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen!

Ine schreef:

Dag Cuppens Leen,

Het algemeen technische probleem waardoor je een grijze pagina krijgt wanneer je een nieuwe overschrijving wenst te maken is helaas toch nog niet opgelost.
Hoe je dit kan oplossen kan je in dit bericht lezen. Voor een laptop kan je best proberen met de FN-knop en ctrl-knop ingedrukt te houden en dan op F5 te klikken. Indien dit niet helpt kan je via de app overschrijvingen doen of via een self-automaat van BNP Paribas Fortis.

Wij zullen je iets laten weten wanneer het probleem volledig is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

Reageer

    Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.