Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Fortis Banking App

• Net gestart
  • 0 reacties
Hallo! Sinds enkele maanden zijn mijn vriend en ik klant geworden bij Fortis maar we merken dat de online banking app niet helemaal naar behoren werkt. Zo lukt het nooit om via bancontact te betalen of te ontvangen via QR code, telkens krijgen we de melding ‘technische fout’. We hebben ons profiel al eens verwijderd, de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alle updates zijn gedaan maar nog steeds niet opgelost.

Beste antwoord van LiezeH 19 december 2018, 14:53

Welkom op de Community en bij Fortis, Megan!

Ik zal je even een berichtje sturen om wat meer persoonlijk gegevens te verzamelen zodat ik dit kan doorgeven aan de technische dienst.

Fijne dag nog!

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 2
Welkom op de Community en bij Fortis, Megan!

Ik zal je even een berichtje sturen om wat meer persoonlijk gegevens te verzamelen zodat ik dit kan doorgeven aan de technische dienst.

Fijne dag nog!
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe hebben jullie het opgelost gekregen?

Groeten,
Stephanie
Hallo,
Ook ik heb hetzelfde probleem:klikken op de knop Bancontact geeft een welkomscherm en nadien een “technische fout”.
Reputatie 2
Hey Stephanie2504 en Marc_Fortis,

Ik zal jullie ook een berichtje sturen om de gegevens te verzamelen en het door te geven!

Fijne feestdagen,
Lieze
Hallo,

Mijn tante en mijn man hebben exact hetzelfde probleem, wij zouden dit graag oplossen.
Kunnen jullie laten weten hoe we dit kunnen doen?

Thanks
Nathalie
Reputatie 2
Dag iedereen,

De foutmelding die te zien is wanneer je de bancontact functie probeert te gebruiken is een gekende storing. Onze IT-dienst is reeds van de situatie op de hoogte en doet er alles aan om dit op te lossen.

Voorlopig is het afwachten! 🙂
Van zodra we meer weten, houden we jullie op de hoogte!

Fijne dag verder!

Reageer