Beantwoord

foutmelding bij inloggen optiline

  • 10 February 2019
  • 2 reacties
  • 1592 Bekeken

Ik heb al meer dan een half jaar problemen met het inloggen op de optiline website ik heb al meerdere keren gebeld en bij de bank geweest en elke keer krijg ik dezelfde rommel mee je moet een account aanmaken terwijl het enige dat ik krijg als ik naar de website ga in de bijlagen zit wat kan ik daar doen???

ik laat dit zien op de bank en ze weten het niet ze zeggen probeer eens ergens anders op in te loggen ik heb het gedaan op een android gsm, iphone, ipad, imac en een gewone desktop pc en een laptop en ik krijg op alles dit scherm als ik iets doe met inloggen en daarna krijg ik dit enkel als ik die site open op al deze aparaten!

kan er nu niets aan gedaan worden? als dit zo door gaat ga ik gewoon naar een andere bank begin het moe te worden.
icon

Beste antwoord van AnoukPh 11 February 2019, 13:31

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

2 reacties

Reputatie 3
Dag haroldvveen,

Welkom op de community! :)

Wat vervelend dat je problemen ondervindt met het inloggen op de optiline website.

Als ik het goed heb begrepen heb je op meerdere toestellen geprobeerd om naar de website www.ro.bnpparibasfortis.be te surfen en krijg je steeds dezelfde error melding te zien?

Probeer je steeds op dezelfde locatie (thuis?) de website te raadplegen of heb je dit reeds ook op andere locaties geprobeerd?

Ik kan je steeds aanbevelen een browserreset te doen. Indien dit niet helpt, kan ik je aanraden -indien je dit nog niet gedaan hebt- op een andere locatie naar de website te surfen.

Als laatste optie, raad ik je aan om eens te proberen jouw modem uit te trekken en dit minstens 15 minuten zo te laten. Op die manier krijg je een nieuw IP-adres.

Laat je ons weten indien het gelukt is? :)

Gezien je nieuw bent op de community verwijs ik je ook door naar onderstaande onderwerpen:
-Registratie optiline/rondo
-Een adviseur beveiligd contacteren via de app

Fijne dag verder! ☀️
dit heb ik allemaal al geprobeerd niets werkt zelfs op het bank kantoor kan ik niet inloggen ik word het echt moe als dit niet snel opgelost is ga ik gewoon naar een andere bank.