Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Foutmelding bij registratie ITSME


  • Net gestart
  • 0 reacties
Bij het connecteren van ITSME krijg ik telkens een foutmelding "Token niet ontvangen ...". De ITSME helpdesk verwijst mij naar BNPPF : "De technische fout lijkt zich voor te doen op de omgeving van BNPPF.
Wij raden u dan ook aan om hun helpdesk te contacteren zodat zij u op de hoogten kunnen houden."

Beste antwoord van Ine 13 februari 2018, 13:40

Dag JohnD,

Welkom op onze community 🙂!

Vervelend dat je een foutmelding krijgt bij de connectie met Itsme.

Via de community heb ik geen toegang tot je persoonlijke bankgegevens om dit verder na te kijken.
Zou je eens kunnen proberen om je Itsme account te blokkeren en daarna te deblokkeren of dit een oplossing biedt.

Het identificatietoken is een code van 6 karakters die je nodig hebt om je identiteitsgegevens aan je digitale ID te kunnen koppelen. Je kan een token aanvragen door je via de website van itsme te registreren met je eID. Verder krijg je een controlecode om je itsme aan te maken, deze wordt naar je gsmnummer gestuurd via SMS. Heb je geen controlecode ontvangen? Kijk dan even na of je je mobiel nummer correct hebt ingegeven of start de registratie opnieuw.

Indien dit geen oplossing biedt, kan je onze helpdesk telefonisch contacteren op 02 433 40 92 (van 7-22u op weekdagen en op zaterdag van 9-17u) zodat zij uw gsmnummer intern kunnen doorgeven om dit verder na te kijken. Echter worden de tokens volledig door Itsme beheerd en raden wij je steeds aan om hen eerst telefonisch te contacteren om het nodige te laten nakijken.

Hopelijk kan je snel Itsme gebruiken. Laat je ons iets weten?

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: Bekijk hier hoe je je bankkaart kan openstellen voor gebruik buiten Europa via je Easy Banking App.

Kijk gerust eens verder rond.

Een fijne middag!

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Dag JohnD,

Welkom op onze community 🙂!

Vervelend dat je een foutmelding krijgt bij de connectie met Itsme.

Via de community heb ik geen toegang tot je persoonlijke bankgegevens om dit verder na te kijken.
Zou je eens kunnen proberen om je Itsme account te blokkeren en daarna te deblokkeren of dit een oplossing biedt.

Het identificatietoken is een code van 6 karakters die je nodig hebt om je identiteitsgegevens aan je digitale ID te kunnen koppelen. Je kan een token aanvragen door je via de website van itsme te registreren met je eID. Verder krijg je een controlecode om je itsme aan te maken, deze wordt naar je gsmnummer gestuurd via SMS. Heb je geen controlecode ontvangen? Kijk dan even na of je je mobiel nummer correct hebt ingegeven of start de registratie opnieuw.

Indien dit geen oplossing biedt, kan je onze helpdesk telefonisch contacteren op 02 433 40 92 (van 7-22u op weekdagen en op zaterdag van 9-17u) zodat zij uw gsmnummer intern kunnen doorgeven om dit verder na te kijken. Echter worden de tokens volledig door Itsme beheerd en raden wij je steeds aan om hen eerst telefonisch te contacteren om het nodige te laten nakijken.

Hopelijk kan je snel Itsme gebruiken. Laat je ons iets weten?

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: Bekijk hier hoe je je bankkaart kan openstellen voor gebruik buiten Europa via je Easy Banking App.

Kijk gerust eens verder rond.

Een fijne middag!

Reageer