Beantwoord

geblokkeerde pincode

  • 13 December 2017
  • 1 reactie
  • 36198 Bekeken

Goeiemiddag,

Mijn naam is Nancy Andries. Heb 3x verkeerde code ingetoets, waardoor pin nu geblokkeerd is. Ik denk dat ik ze terug weet. Kan je ze deblokkeren? Of asap nieuwe code bezorgen aub
icon

Beste antwoord van Ine 13 December 2017, 15:10

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

1 reactie

Reputatie 5
Dag Nancy Andries,

Welkom op onze community!

Wat vervelend dat je pincode geblokkeerd is.

Via de community hebben wij helaas geen toegang tot je persoonlijke bankgegevens.

-Je kan je pincode laten deblokkeren door telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Center op het nummer 02 762 60 00. Mijn collega's zijn bereikbaar van 7 uur tot 22 uur op weekdagen en op zaterdag van 9 uur tot 17 uur.
Heb je echter een nieuwe pincode nodig, dan dien je wel te bellen met je Easy Banking Phone Code (beveiligingscode van vijf cijfers) anders kunnen wij je telefonisch geen nieuwe pincode toesturen. Hoe je deze code kan aanmaken kan je hier bekijken.

-Verder kan je voor het deblokkeren of een nieuwe pincode ook terecht in één van onze kantoren.

Hou er wel rekening mee dat je na het deblokkeren van de pincode jouw bankkaart in een self-automaat van BNP Paribas Fortis gebruikt met de juiste pincode zodat de deblokkering kan worden voltooid.

Het is je eerste bericht hier. Daarom verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten:

- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme app. Voor meer informatie bekijk dit bericht.

Kijk gerust eens verder rond op de community!