Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

geld ontvangen met app

• Komt op dreef
  • 1 reactie
waarom kan ik geen geld ontvangen met de easy banking app? ik heb de laatste versie geïnstalleerd en kan er eigenlijk niks mee doen. Ook betalen lukt niet wegens "Technische fout".
De community staat bol van de klachten over deze app. Om moedeloos van te worden of toch maar naar Argenta overstappen?

Beste antwoord van Renata_bnp 15 november 2018, 14:41

Hallo iglou7,

Welkom op de community 🙂

Sommige klanten ervaren inderdaad problemen bij betalingen met de QR code via de Easy Banking App. Onze excuses voor het ongemak.
Onze experten doen hun best om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Ik heb je net een prive bericht gestuurd omdat we het probleem voor jou willen onderzoeken en zo snel mogelijk een oplossing zoeken.

Hopelijke kun je snel weer aan de slag met de Easy Banking App.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Boost je digitale gezondheid en veiligheid - doe de test!
- [Handleiding] Gemakkelijker sparen, ontdek nu Easy Save!

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 3
Hallo iglou7,

Welkom op de community 🙂

Sommige klanten ervaren inderdaad problemen bij betalingen met de QR code via de Easy Banking App. Onze excuses voor het ongemak.
Onze experten doen hun best om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Ik heb je net een prive bericht gestuurd omdat we het probleem voor jou willen onderzoeken en zo snel mogelijk een oplossing zoeken.

Hopelijke kun je snel weer aan de slag met de Easy Banking App.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Boost je digitale gezondheid en veiligheid - doe de test!
- [Handleiding] Gemakkelijker sparen, ontdek nu Easy Save!

Reageer