Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Inloggen Easy Banking via PC

Beste,

Het lukt me niet in te loggen via mijn aangemaakt profiel op Easy Banking. Mijn aangemaakt profiel lijkt steeds opnieuw te wijzigen ook al vink ik aan 'profiel onthouden'. Ik dien steeds opnieuw een nieuw profiel aan te maken omdat mijn kaartnummer steeds verdwijnt. Ik dien steeds opnieuw mijn kaart- en klantnummer in te voeren in het systeem en mijn wachtwoord te wijzigen. Ik heb dit probleem sinds begin dit jaar. Ik gebruik Easy Banking al meerdere jaren en kende dit probleem voorheen niet. Ik ging deze morgen langs mijn bankkantoor in Opwijk maar daar konden ze mij helaas niet verder helpen. Graag uw reactie. Alvast dank. Groeten, Valère Van den Eede.

4 Reacties

Reputatie 2
Welk browser gebruik je?
Het zou kunnen dat de cookies in je webbrowser niet onthouden worden en daardoor je PC steeds die gegevens "vergeet".
Beste Polygoon, ik maak gebruik van Google Chroom, maar dat is niet nieuw, deed ik ook voordien.
Reputatie 2
Dag Valmar43,

Wat vervelend dat je problemen hebt met onze website.
Om zeker te zijn dat het probleem zich niet bevind in jouw browser raad ik aan volgende stappen even te volgen:
- Open Google Chrome op jouw computer;
- Klik rechtsboven op de drie puntjes (Instellingen)
- Kies vervolgens onderaan voor geavanceerd;
- Klik bij 'Privacy en beveiliging' op Instelling voor content --> cookies;
U zal nu een optie zien staan namelijk: 'Lokale gegevens alleen bewaren totdat je je browser sluit' . Deze optie dient u uit te schakelen.

Houd je mij op de hoogte ?

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
Beste Shanty,

hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik heb de instructies opgevolgd en stel vast dat de optie 'Lokale gegevens alleen bewaren totdat je je browser sluit' reeds uitgeschakeld stond. Dat kan dus niet de oorzaak zijn van mijn aanmeldingsprobleem. Ik slaag er enkel in me aan te melden als ik een nieuw profiel aanmaak met een andere profielnaam en steeds opnieuw mijn zelfde gegevens invoer. Wat kan volgens jou nog een mogelijke oorzaak zijn van dit probleem? Alvast dank voor je hulp! Groeten.

Reageer